Taller Femení d’Orientació

TALLER FEMENÍ D’ORIENTACIÓ-DIA INTERNACIONAL DE LA DÓNA

El club invitarà, a les dones apuntades al taller, a la 2a Cursa de la Copa Tarragona del diumenge 7 de Març a El Vendrell, per a que facin la categoria INICIACIÓ.

El Consell Esportiu del Tarragonès i el Club Montsant i, amb la col·laboració del Col·legi Sant Pau de Tarragona, per tal d’animar a les noies i a les dones a participar a les curses d’Orientació, organitzen un taller d’entrenament específic per a elles, tant a nivell d’alumnes de secundària i BAT com d’edat adulta (mares, professores, monitores, etc.), encara que si volen participar homes, també estan convidats.

Paral·lelament, aquesta trobada estarà emmarcada dins dels actes de commemoració del "Dia Internacional de la dona", amb un programa d’activitats organitzades conjuntament pel Consell Comarcal del Tarragonès i el Consell Esportiu del Tarragonès.

Les dades de celebració són:

Dia: Dissabte, 6 de març de 2010

Lloc de trobada: Col·legi Sant Pau Apòstol, Tarragona (graderia piscina)

Hora de trobada: 12,00 h.

Us adjuntem la convocatòria de l’activitat, clicant [AQUí]

Atentament

José Córcoles Serna