Final de la primera temporada (desembre 2013)

DSC03094

Circuit d’aventura

Circuit d’aventura

DSC03224

Amb un mini-concert de la Júlia i la Maria, una gimcana organitzada pels escoltes de l’Agrupament Montsant-Cim, i un taller de pa i un conte de la Sònia, hem acabat la primera temporada d’El Tros.

En aquestes 3 activitats heu participat famílies de Castellvell, Reus, Vila-seca, Tarragona, La Selva, Riudoms, Vilafranca i Constantí. Volem remarcar la bona sintonia entre tots.

Podeu veure totes les fotos clicant aquí.

Durant els mesos de gener i febrer tenim preparats dos sortejos-sorpresa. I al març reprendrem les activitats mensuals. Estem animats amb el projecte perquè hem trobat una bona acollida de famílies que valoreu el nostre estil saludable i senzill. Gràcies per la vostra complicitat i pels vostres comentaris que ens ajuden a millorar.

Les novetats de la tardor han estat: la instal·lació d’un petit circuit d’aventura, l’inici d’unes reformes als coberts i la construcció d’un lavabo de fusta. Tot això gràcies a la col·laboració de l’Òscar, el Paco, la Pepi, el Jon, el Manolo i el Josep Maria.

També vull agrair de forma especial el suport de la Junta del Club Montsant, l’eficàcia de la Bàrbara d’ Explora Tgn i la col·laboració de la Sònia de Lluerna.

DSC03144

Reformes al cobert

DSC03147

Nou lavabo de fusta en construcció

Publicat a Agenda El Tros.