Stage tècnic d’entrenament per joves

Organitzador : FCOC

Responsabilitat tècnica : Club Montsant Orientació

Dates: del dissabte 21 al dimarts 24 de juny 2014

Lloc: Refugi de La Mussara

Participants: federats/des FCOC de 8 a 16 anys (benjamí a cadets), de qualsevol club.

La inscripció es tancarà als 25 participants. No assegurem la realització del stage si no arribem a 15 participants.

Entrenadors:

Gemma Solé (directora de la part organitzativa)

Nicolas Corgnet (director de la part tècnica)

Ajudants: Eduard Vizcaya, Gerard Perez i Alfred Figueras

Activitat extra (per confirmar): monitor Cafemn (conduccio a les activitats fisico esportives al medi natural)

Objectius:

Millorar aspectes tècnics de l’esport de l’orientació.

Crear un clima de convivència entre els nens/joves federats dels clubs catalans.

Metodologia:

Aquest stage es fonamenta en aquests dos pilars.

Respecte els exercicis tècnics aquests s’adequaran a l’edat i al nivell tècnic de cadascú. La intenció és fer dos grups tenint en compte aquesta premissa :

–          Un grup per nens de 8 fins a 12 anys limitat a 10 participants,

–          Un grup per joves de 13 fins a 16 anys limitat a 15 participants.

Respecte la convivència, després de dinar farem jocs i dinàmiques lúdiques per a crear vincles entre els participants.

Esborrany del programa:

Horari Dissabte 21 Diumenge 22 Dilluns 23 Dimarts 24
Esmorzar 9:00
Matí 10:00 – 13:00 A partir de 10h, arribada al refugi i instal·lació.12:00 Presentació stage i jocs per conèixer-nos. Entrenament tècnic 2 :Córrer amb mapa base Entrenament tècnic 4Activitats de rapel i espeleologia a l’ avenc de La Febró (per confirmar) Joc multitècnic internivell
Dinar 13:00 – 14:00 Picnic a càrrec dels participants Dinar junts amb pares i acompanyants a càrrec dels participants
Tarda 15:00 – 17:00 Jocs i minirogaine de coneixement de l’entorn. Jocs d’orientació i excursió Preparar la revetlla 15h : Cloenda d’el stage
Berenar 17:00
Tarda 2 18:00 – 20:00 Entrenament tècnic 1 Entrenament tècnic 3 :tècnica de cursa Entrenament tècnic 5
Sopar 20:00 – 21:00
Nit 21:00 – 22:00 Jocs de nit amb llanternes Animació nocturna Revetlla de St. Joan

Organització:

Cada participant es farà càrrec del desplaçament fins a La Mussara.

El refugi de La Mussara es troba dintre del mapa d’orientació. D’aquesta forma ens evitem haver-nos de desplaçar en vehicles per anar als entrenaments.

S’utilitzarà els serveis de menjador del refugi desde el dissabte per sopar fins al dimarts per esmorzar.

El dissabte i el dimarts, participants i acompanyants podran dinar al refugi per 11 €. Cal indicar el numero de personas interessades a la fulla Excel d’inscripció per poder avisar el refugi.

Es pot triar alotjament en litera dins el refugi o en tenda compartit. Indiquem més tard si ens falta tenda.

Preus i inscripció:

Heu d’emplenar el full d’Excel següent : full Excel

El preu es de 125 € per participant. Inclos allotjament i appats al refugi, seguro temporal per les activitats de rapel i espeleologia, despeses diverses de material (mapes i altres materials necessaris)

Els participants que no estiguin federats per la FCOC, hauran de pagar, en concepte d’assegurança temporal 12 € (3€ per día).

Es pot inscriure fins al diumenge 15 de Juny enviant la fulla Excel d’inscripció completada.

Cal fer un ingrés al compte del club ES06 0081 0088 1700 0210 5519 indicant com concepte STAGE MUSSARA i el nom d’el participant.La data màxima de pagament serà el 18 de Juny. Totes aquelles persones que no hagin pagat es consideraran no inscrites.

Cal enviar la fulla Excel d’inscripció i el comprovant de pagamenta l’adreça de correu equip.junior@clubmontsant.cat