Bons resultats dels corredors del club

Els corredors del club estan apretant… mireu quins resultats!

Per ordre cronològic…

COPA CATALANA GÒSOL

Destacar el podium de Gemma Solé (D35) en 3a posició, això li ajuda a mantenir-se 3a a la classificació de la general. 19a posició per Gerard Antón (H21A), 12a posició per Marcel Ferré (H21B) i 40a per Francesc Ravell (H21B). 7a i 8a posició per Enric Bertran (H14) i Alfred Figueras (H14) respectivament. I 63a posició per Alfredo Figueras (Iniciació). Felicitats pel podi Gemma.

II TROFEO COFRENTES LIGA ESPAÑOLA

També hem tingut participació tarragonina a les curses de Lliga Espanyola d’aquest darrer cap de setmana. Bona actuació de la familia Hernández a les seves respectives categories. Àlex Hernández va fer una gran 4a posició a la llarga de H40 i 10è a la mitja. Molt bones curses també del petit Raúl Hernández que a la seva categoria H12 va fer 4t tant a la llarga com a la mitja de diumenge. Per últim Rubén Hernández (H14) va fer 7è a la llarga i 13è a la mitja.

XII TRIATLÓ DE TARRAGONA

Per últim i tot i que no té res a veure amb les curses d’orientació, felicitar al Gerard Anton per la seva co-victoria a la triatló de Tarragona 2009, bonic gest dels dos participants. Felicitats!!

Publicat a Notícies.