Campionat de Catalunya d’Ultrallarga distància

4 podis al Campionat de Catalunya d’Ultrallarga distància.

Bons resultats pels corredors del Montsant que van desafiar el mal temps i van anar fins Rasos de Paguera, on el matí va jugar al nostre favor i ens va respectar fins que vam acabar tots, fins i tot va sortir el sol.

Molt bona cursa per Gerard Anton (H21A) on per un error en una fita va perdre l’oportunitat de guanyar, ja que anava amb molta diferència amb la resta. Va fer 2on. 4a posició per Sebastián Ordóñez que continua millorant. 23a posició pel Pep Noguès.

Podi per Mariya Khoma (D18) que va fer segona i una primera fita dolenta la va privar de poder guanyar la cursa. Mariya es col·loca 1a a la general!

Podi per Alfred Figueras (H14), 3a posició final, ja es nota la millora del junior team! Es col·loca 5è a la general.

Podi per Enric Bertran (H16). 3a posició final, quedant 3er a la general.

Bona cursa per Gemma amb una fita dolenta i 4a posició final a la cursa. Gemma es col·loca 5a a la general.

Bons resultats també per les noies del D21B on la Teresa va fer 5a i l’Angela 7a i es col·loca 8a a la general. Ivet, que va correr fora de la seva categoria va tenir problemes amb la sortida.

Bona actuació de la Txell (D21A) que va fer 6a a una categoria, on recordem, que aquesta cursa tenia més distància de l’habitual.

Top ten 9a posició per Eloi Rios (H21B). L’eloi va fer una demostració de memòria i es va apendre el recorregut que tenia i tot el que veia al seu costat, podia haver fet el recorregut com un entreno de memoria… impressionant! Doy Fe!

Alfredo Figueras (NI) 9è, assentant els seus coneixements.

Donar la benvinguda a un nou component del club, Alex Nieto (NI) que va fer 5è. Alex correrà a H21B a partir de la propera cursa. Així que la categoria H21B es consolida amb a uns quants corredors del club que donaran a parlar.

Recordeu últim cap de setmana de Juny "Els 2 dies dels Pirineus" i primer cap de setmana de Juliol "Orientació a Pals/Begur".

Publicat a Copa Catalana.