Crònica de l’inici de temporada de l’equip Júnior del Club Montsant a El Tros 5-10-13

12

L’equip Júnior del Club Montsant de Curses d’Orientació, format pels nens i nenes menors de 18 anys, es van trobar a El Tros per a realitzar un entrenament que va consistir en un rogaine de 30 minuts, una mica especial, per tota la finca. Els trofeus van consistir en pomes, i per als guanyadors (Aida i Alfred) uns magnífics enciams acabats de collir.

També hi va haver  un esplèndid berenar, i un joc dedicat a l’Enric i el Gerard, que ja han superat l’edat de ser júniors.

L’Enric va mostrar el premi Auriga Fuscus que va guanyar amb el seu treball de recerca de Batxillerat, sobre el tema de l’esport d’orientació. Moltes felicitats!!

La jornada va acabar amb una reunió de pares, mentre els petits jugaven lliurement al laberint.

Cliqueu aquí per veure més fotos.

Publicat a El Tros.