Premis per als corredors del Club

Estem molt contents pels premis que reben els corredors del club, ja que cal destacar l’esport minoritari en que participem, per això, aquests guardons creiem que tenen més valor.

Felicitats!!

En aquest cas Gemma ens fa una petita crònica:

"Agraïments de les institucions vers els bons resultats en Orientació

Enguany he estat molt afortunada i 2 institucions esportives de Tarragona han agraït els meus resultats esportius de l’any passat.

Per qui no ho sàpiga és el 5è any que estic competint en aquest esoprt. L’any passat, al 2008, sent el meu 4t any oficial vaig quedar Campiona de la Copa Catalana a la meva categoria D-35 i en BTT-O veteranes. Va ser un any molt intens de curses i amb una rivalitat molt sana amb les meves companyes.

Vaig participar per 2n cop als Campionats d’Espanya, quedant 6a en la cursa de Llarga distància, 5a en la mitja (et donen diploma) i 1a classificada als relleus veterans, representant a Catalunya.

El 23 d’octubre de 2009 El Consell Esportiu del Tarragonès em va fer una distinció en la seva festa de l’esport "en reconeixement del foment de l’esport i la meva trajectòria esportiva".

El 17 de desembre en la Gala de l’Esport de l’Ajuntament de Tarragona em van donar un diploma "en reconeixement pels mèrits assolits durant el 2009".

Crec que és important que es premiï aquest esport, perquè cada cop hi ha més gent que el coneix i pregunta de què va.

Espero que un altre any siguin altres membres del club qui també estiguin reconeguts esportivament en aquest esport"

[by Gemma]

Publicat a Notícies.