Resultats FN Lliga escolar i Campionat de Catalunya en edat escolar

Ja tenim els resultats de dissabte, clicant AQUÍ.

I la crònica de la presidenta.

El dia 8 de maig el Club Montsant va organitzar el Campionat de Catalunya en edat escolar (competició per als nens federats) i, paral·lelament, la Final dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya (competició per als no federats).

La Competició va tenir una organització una mica dificultosa pel fet que hi havia cursa al matí, la de llarga distància i cursa a la tarda, la de curta distància.Vam estrenar mapa. L’Edu, el cartògraf del club, va saber reflectir molt bé tots els elements de terreny. Ell mateix va fer uns traçats molt adequats a cada categoria.Malgrat el dia anterior havia plogut, el bon temps ens va acompanyar.Van participar uns 200 nens i nenes d’entre 8 i 18 anys d’arreu de Catalunya.Al ser club organitzador, vam tenir l’oportunitat d’ampliar el nombre de places dels participants del Tarragonès; arribant a 85. Aquesta xifra també és indicativa de l’elevat nombre d’escoles tarragonines que han participat en les 3 curses realitzades prèviament.Del nostre club van participar els 5 nens i joves que tenim en edat escolar.

Volem felicitar a tots ells pels bons resultats. Aquests van ser:

•-         Mariya Khoma: 1ª classificada Juvenil

•-         Enric Bertran: 7è classificat Cadet

•-         Ruben Hernanadez: 3r classificat Infantil (anirà als Campionats d’Espanya)

•-         Alfred Figueras: 5è classificat Infantil

•-         Raúl Hernandez: 4t classificat Aleví

[by Gemma]

Qui vulgui veure fotos pot anar a l’apartat de fotos de la web.

PARCIALS CURTA

PARCIALS LLARGA